Методична робота




Формування інтерпретаційної свідомості учнів



__________________________________________________

Технологія критичного мислення на уроках словесності

Технологія «Читання та письмо для розвитку критичного мислення»

________________________________________________________________

Технологія проектів на уроках словесності

Впровадження життєтворчих проектів

Опорні моделі уроків-проектів

Види проектів на уроках літератури

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Компаративна модель аналізу літературного твору

Методичні рекомендації щодо реалізації компаративної змістової лінії на уроках словесності

Етапи уроку компаративного аналізу

Типологічні ряди творів української та світової літератур

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Технологія ментальних карт

________________________________________________________________________

Робота з текстом художнього стилю на уроках мови



2 коментарі:

  1. Мене зацікавила робота з ментальними картами. Дякую за матеріал. Спробую і собі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Діти також охоче працюють.Я пропоную дітям скласти ментальну карту до твору як випереджувальне завдання. Доцільно застосовувати цю технологію під час компаративного аналізу. Це своєрідна схема до прочитаного твору.

      Видалити