Дистанційне навчання

Тарас Шевченко в "Книзі-мандрівці"

Валер'ян Підмогильний. "Місто"

Михайло Коцюбинський. "Тіні забутих предків"

_Михайло Коцюбинський. "Intermezzo".  Тестові завдання_____

_____________________________________

Вам, мої десятикласники!





Тести

             

Завдання 1 

Запишіть речення, розставляючи розділові знаки. Побудуйте його структурну схему. Зробіть синтаксичний розбір одного з них ( підкресліть головні та другорядні члени; над кожним словом позначте, якою частиною мови воно є; дайте характеристику реченню в цілому і кожній з його частин зокрема).   

        Зінька зупиняється слухає як шумлять дуби як співають синиці як вистукує в кору своїм дзьобом  дятел.

Завдання 2

Складіть речення, які б показали розуміння вами значень наведених слів іншомовного походження.           Експресивний, бенефіс, букініст, екстремальний.

Теорія літератури

Літературно-мистецькі напрями

Рима

Художні засоби


  Фонетика

               Дієслово. Прислівник

          Займенник




Завдання з української мови ( підготовка до конкурсу)

Культура мовлення



Готуємось до ІV етапу.
1.Твори:
 "Шевченко сам приходить у наш час", «Тарасів «Кобзар» – народу великий дар».


2. Максим Рильський так охарактеризував творчість українського Кобзаря: «Народ Шевченка не забуває і ніколи не забуде. Поет живе в серцях свого народу». Поміркуйте, чому творчість Тараса Шевченка стала актуальною в різні часи і для різних поколінь. 
Завдання: напишіть твір-роздум на тему «Народ Шевченка не забуває і ніколи не забуде». У роботі наведіть приклади з творів Т. Шевченка (не менше 3), в яких, на Вашу думку, розкрито вічну актуальність Кобзаря для кожної нової епохи. У тексті використайте однорідні підмети, однорідні присудки, дієприкметникові та дієприслівникові звороти



------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Завдання для 7 класу

Існує така народна мудрість: «Шевченко дужий був не силою, а словом мудрим». Поміркуйте, в чому полягає Шевченкова мудрість? До чого вона закликає? Які цінності утверджує?
Завдання: складіть діалог (із другом), у якому подискутуйте про унікальність Шевченкової мудрості. Спробуйте довести другові, що твори Тараса Шевченка й досі актуальні, бо в них сховано величезний народний скарб — тисячолітню мудрість, закарбовану у слові. Підкріплюйте власну позицію цитатами із творів українського класика (не менше 3).

У діалозі використайте однорідні означення, поширені звертання, складні дієслівні присудки.


  1.  Назвіть малюнки, присвячені казахським дітям. 
  2.   Який перший малюнок змалював Шевченко у засланні?
  3.  Кого з артистів змалював Шевченко в Петербурзі? 
  4.  З якими художниками дружив Шевченко?
  5.   Які свої твори Шевченко ілюстрував сам? 
  6. . Які малюнки Шевченка присвячені історії України? 











7 коментарів:

  1. Ліліє, ці завдання для тебе. Чекаю відповіді. 14 грудня - ІІІ етап конкурсу

    ВідповістиВидалити
  2. Доброго дня, Свiтлано Василiвно.
    1.(«Казахський хлопчик палить грубку», «Казахський хлопчик дрімає біля грубки», «Байгуші», «Щасливий ловець»).
    2.(Першою роботою Шевченка у засланні вважається автопортрет, зроблений олівцем: у солдатському кашкеті з написом «Зр» (третя рота).
    3.(Американського трагіка, негра Айру Олріджа).
    4.(Найбільшими його друзями були: К.П. Брюлов, В. Венеціанов,
    І. Сошенко, П. Фєдотов, О. Агін, Ф. Пономарьов,
    В. Штернберг).
    5.(Поема «Слепая», «Невольник», «Катерина», «Утоплена»).
    6.(«Смерть Богдана Хмельницького», «Козацький бенкет», «Дари в Чигирині»),

    ВідповістиВидалити
  3. Звичайно, не забула.
    Ось такий невеликий фанфік склала.
    Україна. ХХІ століття.
    Отямившись у лікарняній палаті після багатотижневого забуття, Климко не розумів, де він і як сюди потрапив. А потім страшна новина - на Донбасі війна. Інша. Але така ж страшна й безжальна. Дітей евакуюють в різні куточки багатостраждальної України.
    Так Климко і Зульфат опинились далеко від рідного містечка. Та не залишились байдужими до того, що там відбувається. Організувавши хплопчаків, вони зібрали більше десяти тонн макулатури - а це непогані кошти. Також разом з однокласниками малювали патріотичні малюнки, щоб підтримати своїх бійців і підняти їхній бойовий дух. Все це вони передали солдатам в зону АТО разом з листами - проханнями триматися і обов'язково повертатися живими.
    Климко і Зульфат вірять, що дуже скоро у їх рідному краї знову настане мир і вони зможуть туди повернутися.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Молодець. Із завданням справилась.

      Видалити
    2. Запам'ятай українські відповідники

      https://docs.google.com/document/d/1jQD3poAZu1Fr0X4Cg0YCGFsSWsi9-eJqxuT5tl6AhjQ/edit?usp=sharing

      Видалити
    3. Лілечко, підготуй твори до ІV етапу. Завдання вказую вище

      Видалити